
This coffeeshop hasn't been verified by Greenmeister and information could be outdated.Click 'edit' to update information.
This coffeeshop and the information on this page hasn't been verified by Greenmeister - it's kept up to date by users like you. If you found incorrect information, please edit this coffeeshop.
Address: Rijswijkseweg 229, Den Haag
| Day | Open- Close |
|---|---|
| Monday | - |
| Tuesday | - |
| Wednesday | - |
| Thursday | - |
| Friday | - |
| Saturday | - |
| Sunday | - |
1.9 out of 5 stars
Based on 20 reviews
5 star reviews
4 star reviews
3 star reviews
2 star reviews
1 star reviews
Help the community by sharing your experiences with this shop.

14-06-2026
Geloof me blow sins me 11 de nog nooit mislukte shit aan mij verkocht fly denk niet aan jou alleen aan hun geld deze mensrn zijn wangsta.s komen sqvonds junkies gestoorde mensen 10 euro halen je moet je manntje staan daar want fly gaat jou dood laten bloeden op straat mensen wees voorzichtig ! Daar ik kom daar niet wantbik ben boos op hun schade v me geld dus dat jullie het weten andete plekken krijg g3noeg wiet voor zelfde geld en nooit mislukte oogst deze mensen als ze geen verstand vsn wiet hebbe en of tog mislukte amnesia in zetten moet ze niet huilen als ze n x grote peb krijgen en rest v produkten proef 6 8 1 2 jaar oude spullen al hun produkter krijg je maag zuur dat wss het

14-06-2026
Niet kopen hier ik.ben buurman ze verkopen mislukt oogst schade geleden ik weed ruikt niet je wordt niet stonded hun controleren hun wiet oplichters! Zijn het tegen me familie zeiden hun alang en tegen klanten ben je wegegaan met je zakje dan nemem we het niet terug schadr post 2025 190 euro totaal uit me laatste geld v toeslagen ga je daar zeggen amnesia was niet goed geven ze niet toe koop daar niet meer sins sept 2025 niet gaan mensen zijn veel betere shops waar je nloit zal spijt hebben

30-06-2019
2 dagen geleden amnesia haze gehaald. Mijn advies is aan de medewerkers, blijf met je geparfumeerde handen af van de wiet! Mijn 10 euro is vergooid aan troep en dit is niet bepaald eerste keer. Even ging het goed en nu weer dit!

25-08-2019
Pinnen hier is vreselijk! Van maandag tot vrijdag kan je van 8:30 tot 16:00 zogenaamd niet pinnen. Alleen om meer zwart geld binnen te halen wat niet geregistreerd staar. Duistere praktijken

30-06-2019
Dat parfum aan wiet heeft me hoestbuien bezorgd. Ik heb toch geen hoestbui wiet gekocht? Ik heb niet betaald om te hoesten! Bij deze helaas wel.

18-08-2021
KOOP HIER NIET! Pure oplichters. Je “gram” wiet is hier 0.850 als je geluk hebt. Kwaliteit is slecht. Blijf vooral weg van deze shop.

24-05-2021
Slechte shop. Wel mooi van binnen geworden Maja na al die jaren oplichting begrijp ik dat dat mogelijk is. Je krijg hier standaard te weinig wiet. Ze mogen die vieze voorgedraaide houden en mijn zakje gwn in orde hebben. Ik ga ze melden, dieven

02-01-2020
Ik schaam me dat ik deze shop heb aangeraden in mijn tiener-jaren. Terwijl ik nu, na het bezoeken van andere shops in DH nooit meer naar fly zal gaan. Ik heb nog niet een keer een zakje gekregen dat precies weegt waar je voor betaald. Wel ben ik zakjes van 4.2-4.7 Gr tegen gekomen terwijl ze het als 4.8Gr verkopen. Amnesia is wel oke, soms nog een beetje te nat, zie je gelijk omdat je een gram lijkt te missen, en meestal meer hoesten dan bij Amnesia van andere shops. Zijn zoveel Shops in de nabije omgeving die veel meer bieden, en nog vriendlijk zijn soms ook.

26-03-2024
Hele slechte shop zou hier niet heen gaan want je woord aaltijd opgelicht!!!!!

29-07-2022
Ik heb gisteren 40 euro werd daar gehaald en het is letterlijk troep 40 ik kom nooit meer daar en k raad het niemaaand

09-11-2021
Pin payment not possible between 11 am. - 2 pm. Absolutely bad service, terrible staff, are very rude and prefer to have conversations instead of serving the customer. Weed is okay.

24-06-2019
Het is een oké shop. Meerdere keren geweest. Voorgedraaide joints zal ik daar alleen zeker niet halen, zit nauwelijks wiet in. Zal persoonlijk een paar minuten doorrijden en lekker naar Doctor Green of The Crow gaan.

11-03-2024
NIET HIER KOPEN! Slechte shop!! Rij naarde stad en er zn 10 andere shops die je niet oplichten!!!!

19-02-2026
Ik heb onlangs een bezoek gebracht aan coffeeshop Fly High in Den Haag en ik ben ontzettend tevreden! De eerste indruk van de winkel viel me direct op: de inrichting is mooi en strak, wat bijdraagt aan een prettige sfeer. Wat me vooral opviel was de manier waarop de wiet was verpakt. Elke soort komt in een plastic potje met een stevig deksel, waarop een duidelijk etiket staat. Dit is niet alleen handig, want zo weet je altijd welke cannabis je hebt gekocht, maar het ziet er ook professioneel en netjes uit. Het geeft je een gevoel van kwaliteit en aandacht voor detail. Daarnaast besloot ik een chocolade muffin, een edible, mee te nemen. Deze was ook zorgvuldig verpakt in een plastic doosje en zag er geweldig uit. Toen ik hem uiteindelijk at, merkte ik dat hij voldoende sterk was, precies wat ik zocht. De smaak was heerlijk en het effect was precies zoals verwacht. Een ander pluspunt is dat er voldoende parkeergelegenheid voor de deur is, wat het bezoek nog gemakkelijker maakt. Betalen kan eenvoudig met pin, wat me ook erg goed beviel. Al met al, Fly High biedt een uitstekende ervaring met een mooie winkel en kwaliteitsproducten. Ik kom hier zeker terug!